Vrácení zboží a reklamace


Vrácení zboží: +420 725 855 050, e-mail: info@pottenpannen.cz

Reklamace: +420 725 855 605, e-mail: reklamace@pottenpannen.cz

Jsme tu pro Vás: Po – Pá 8:00 - 16:00 hod.


Děkujeme, že jste se na nás obrátili. Chápeme, že potíže se zbožím mohou být nepříjemné, a vážíme si toho, že nám dáváte možnost vše vyřešit k vaší spokojenosti. Jsme tu pro Vás a připraveni pomoci rychle a jednoduše.

Níže najdete jednoduchý postup podle nastalé situace. Pokud budete mít jakékoli dotazy, neváhejte nás kontaktovat – uděláme vše pro to, abychom našli řešení, které bude jednoduché a povede k Vaší spokojenosti.

Informace o vrácení a reklamacích

V případě vrácení zboží nebo reklamace rozlišujeme tyto tři situace:

  • Vrácení zboží (odstoupení od kupní smlouvy)
  • Reklamace doručení
  • Reklamace zboží v záruční době

 

Vrácení zboží (odstoupení od kupní smlouvy)

U nás koupené zboží můžete do 30 dní ode dne doručení bez udání důvodu vrátit.

Prosíme mějte na paměti že:

  • vrácené zboží nesmí být použité, poškozené nebo jinak znehodnocené
  • nakupující doručí vrácené zboží osobně, nebo poštou na vlastní náklady na adresu prodejce
  • bylo-li s dodáním zakoupeného zboží spojeno dodání dárku či jiné i cenové zvýhodnění, je nutno vrátit i tento dárek/cenově zvýhodněné zboží.

Pokud bude zboží poškozené či použité, či pokud bude poškozen obal (nebo bude zcela chybět), může být vrácená částka přiměřeně snížena, v ojedinělých případech může být vrácení odmítnuto.

Jak a kam vrátit zboží?

Pro odstoupení od kupní smlouvy pro Vás máme připravené dva návrhy řešení:

  1. 1. Zboží odešlete na tuto adresu
  2. Zboží přiměřeně zabalte, aby nedošlo k znehodnocení či rozbití výrobku a odešlete jej na adresu:
  3. Hopi s.r.o.
  4. Potten & Pannen – Staněk group, a.s., Hala H2
  5. Zděbradská 74
  6. Jažlovice Říčany 251 01
  7. Jako kontakty pro přepravce uveďte následující e-mail: pottenpannen.h2@hopi.cz a telefonní číslo: +420 724 700 118
  8. Do balíku prosíme přidejte vyplněný formulář odstoupení od kupní smlouvy, který naleznete zde PP-Odstoupeni-2025-CZ.pdf
  1. 2. Zboží přineste na kteroukoliv prodejnu Potten & Pannen – Staněk
  1. Personál prodejny s Vámi vrácené zboží prohlédne a případně refunduje na místě. Vyhrazujeme si však právo podstoupit odstoupení od kupní smlouvy standartnímu procesu, a to vyplnění formuláře a zaslání k posouzení.

Reklamace doručení

Upozorňujeme Vás na podmínku k uplatnění této reklamace, kdy je třeba nahlásit reklamaci co nejdříve po zjištění poškozeného zboží a to do 2 dnů od převzetí zásilky.

Jak reklamovat doručení zboží?

Pro tento účel rozlišujme dvě různé situace:

  1. 1. Zboží přišlo rozbité či poškozené
  2. V případě, kdy zásilka jeví patrné známky poškození (např. porušený karton, cinkání skla apod.), nepřebírejte ji. Balíček se nám vrátí zpět a my Vás budeme kontaktovat s návrhem řešení.
  3.  
  4. Pokud poškození dopravou zjistíte po rozbalení, přijměte, prosím, naši omluvu a informujte nás o situaci na e-mailu reklamace@pottenpannen.cz.
  5.  
  6. K reklamaci prosíme připojte číslo Vaší objednávky, případně faktury a fotodokumentaci zásilky.
  7. Požadovaná fotodokumentace: 2x přepravní karton, štítek přepravce + případnou samolepku „křehké“, obalový materiál a poškozené zboží.
  1.  2. Zboží nedorazilo nebo dorazilo jiné zboží či dorazilo zboží navíc
  1. Pokud Vámi objednané zboží nedorazilo nebo dorazilo jiné či v jiném množství, prosím, dejte nám co nejdříve vědět na tel.: +420 725 855 050 nebo e-mail: info@pottenpannen.cz. Domluvíme se, jak budeme tuto záležitost dále řešit.

Reklamace zboží v záruční době 

Pokud během záruční doby zjistíte závadu, prosíme, postupujte dle návodu níže. Od převzetí reklamovaného zboží začíná 30denní lhůta pro vyřešení reklamace.

Jak a kam zaslat zboží na reklamaci?

  1. 1. Zboží odešlete na tuto adresu
  2. Zboží přiměřeně zabalte, aby nedošlo k znehodnocení či rozbití výrobku a odešlete jej na adresu:
  3. Hopi s.r.o.
  4. Potten & Pannen – Staněk group, a.s., Hala H2
  5. Zděbradská 74
  6. Jažlovice Říčany 251 01
  7. Jako kontakty pro přepravce uveďte následující e-mail: pottenpannen.h2@hopi.cz a telefonní číslo: +420 724 700 118
  8. Do balíku prosíme přidejte vyplněný reklamační formulář, který naleznete zde pp-reklamace-2025-cz.pdf
  9. POZN.: Účtenku za dopravu nám zašlete na reklamace@pottenpannen.cz, přiměřené dopravné vám při uznání reklamace proplatíme.

 

  1. 2. Zboží přineste na kteroukoliv prodejnu Potten & Pannen – Staněk
  1. Personál prodejny reklamované zboží posoudí a zhodnotí jakým způsobem bude reklamace řešena.
  2. Na prodejně je možné reklamaci vyřešit několika různými způsoby. Pokud proškolený personál uzná reklamaci jako oprávněnou, je možné ji vyřešit výměnou za nové zboží, výměnou za zboží ve stejné či vyšší cenové relaci s doplatkem, případně vystavením dárkového voucheru v hodnotě reklamovaného zboží.
  3. Vyhrazujeme si však právo podstoupit reklamaci standardnímu procesu, a to vyplnění reklamačního formuláře a zaslání zboží k posouzení.
  4. POZN.: tyto způsoby řešení se netýkají zboží, které je možné zaslat na záruční opravu

 

  1. 3. Objednáme Vám svoz
  2. Kontaktujte nás na telefonním čísle: +420 725 855 605 nebo e-mail: reklamace@pottenpannen.cz a my objednáme přepravce, který u Vás zboží vyzvedne a doručí zpět k nám.
  3. V takovém případě Vás prosíme, zboží přiměřeně zabalte, aby nedošlo k znehodnocení či rozbití výrobku a vyplňte reklamační protokol, který vložíte k reklamovanému zboží. pp-reklamace-2025-cz.pdf

V případě, že máte zájem o záruční nebo pozáruční servis pro velké spotřebiče značky Smeg (lednice, pračky a sušičky, varná centra a desky atp.), zadejte prosím požadavek přes stránky našeho servisního partnera Repairsys CZ. Tato oprava proběhne na Vámi zadané adrese.

Doplňkové služby

A proto, že Vám chceme být nejlepším partnerem v péči o zakoupené zboží, nabízíme Vám doplňkové služby jako broušení nožů či pozáruční servis značek: Smeg, KitchenAid, Polar, Cremesso, LaPavoni, Bamix a Berkel.

Pokud máte o jednu ze zmíněných služeb zájem, prosíme kontaktujte nás na telefonním čísle: +420 725 855 050 nebo e-mailu: info@pottenpannen.cz