Kariéra


Potten & Pannen – Staněk group, a.s. je od roku 1992 lídrem trhu s prémiovými kuchyňskými a domácími potřebami renomovaných světových značek, jako je např. Zwilling, Smeg, Emile Henry, KitchenAid, Mauviel, Rosenthal či Villeroy & Boch, ale i Polar, Sigg, Opinel nebo Brita. 

Chcete s námi tančit v kuchyni a razit heslo, že úsměv je zadarmo? Připojte se k nám! Cílem společnosti Potten & Pannen - Staněk je zasvětit širokou veřejnost do světa kulinářského umění a přinést špičkovou kvalitu do každé kuchyně. #kitchenisfordancing



Regionální prodejní asistent / asistentka

Produktový specialista / specialistka Junior

Správce / správkyně produktového obsahu (Senior Content Specialist)

IT administrátor / administrátorka




Regionální prodejní asistent / asistentka

  • Milujete jídlo, vaření, recepty a kulinářství celkově?
  • Jste rádi v komunikaci s lidmi a dokážete se o ně skutečně zajímat?
  • Neradi setrváváte na jednom místě a vyznáváte flexibilitu?
  • Lákalo by Vás mít pracoviště střídavě na jiném místě?

Pokud jste odpověděli 4x ANO, tak určitě čtěte dále. Hledáme plnohodnotného člena našeho týmu, který se nezalekne, když jeden den bude pracovat v centru Prahy a druhý den na opačné straně. Každý den tak bude mít možnost nasát kouzlo jiné prodejny a setkat se s novými zákazníky a kolegy.

Proč byste měl/a nastoupit právě do Potten & Pannen - Staněk? 

  • Nabízíme zajímavou a pestrou práci v přátelském kolektivu ve stabilní české společnosti pohybující se v oblasti prémiových produktů již 30 let.
  • Na našich prodejnách budete vždy obklopeni designovými produkty té nejvyšší kvality, takže pro Vás bude radost je nabízet zákazníkům.
  • Pracovat můžete na poloviční nebo plný úvazek dle Vašich preferencí.  
  • Kolegové Vás důkladně zaučí a předají své know-how.
  • Rádi Vás uvítáme na našich prodejnách co nejdříve, ale na kvalitního člověka si rádi počkáme.
  • Dostanete odměny z prodeje, zaměstnaneckou slevu a další benefity.
  • Čeká na Vás spousta motivačních soutěží o zajímavé ceny.

Pokud Vás naše nabídka zaujala a tím, koho hledáme  jste právě Vy, neváhejte zaslat svůj životopis naší HR manažerce Heleně Fricové kariera@pottenpannen.cz. Těšíme se na Vás!





Produktový specialista / specialistka Junior

Hledáme produktového specialistu/ku. Osobnost s pozitivním přístupem k práci i životu, která s námi potáhne za jeden provaz a stane se nepostradatelnou součástí našeho produktového týmu.

Na čem budete pracovat?

  • Zpracování objednávek a jiné související úkoly
  • Spolupráce při uvádění produktu do prodeje
  • Shromažďování podkladů a údajů pro zalistování produktu
  • Administrativní podpora a zpracování statistik zpracovávání reportů, práce v Excelu a interním systému
  • Komunikace a spolupráce s ostatními odděleními společnosti
  • Podpora dalších projektů v rámci teamu

Jak si vás představujeme?

  • Máte zkušenost na podobné pozici (výhodou) či v administrativě
  • Jste zodpovědný/á a máte smysl pro detail
  • Své úkoly dotahujete až do úplného konce
  • Jste týmový hráč, který rád pomůže ostatním
  • Anglický jazyk ovládáte na komunikativní úrovni
  • Máte rád/a práci s tabulkami

Co s pozicí od nás dále získáte?

  • Zajímavou, pestrou, ale zároveň i náročnou práci v přátelském kolektivu ve společnosti pohybující se v oblasti prémiových produktů
  • Stabilní firmu, která se na trhu pohybuje téměř 30 let
  • Možnost nástupu ihned
  • Kvartální odměny dle Vašeho výkonu
  • Kanceláře v obchodní zóně Čestlicích u Prahy (výborně dostupné nejen z Prahy, ale i z okolí)
  • Firemní benefity (stravenky, školení, sleva na firemní produkty, dotovanou Multisport kartu, týden volna navíc a další)

Pokud Vás naše nabídka zaujala a tím, koho hledáme, jste právě Vy, neváhejte zaslat svůj životopis naší HR manažerce Heleně Fricové kariera@pottenpannen.cz. Těšíme se na Vás!





Správce / správkyně produktového obsahu (Senior Content Specialist)

Co bude Vaším úkolem?

  • Aktivní tvorba obsahu produktového portfolia na e-shopech Pottenpannen.cz, Pottenpannen.sk, Kusmitea.cz, Gourmetacademy.cz - tzn. psaní poutavých produktových textů, jejich kontrola a zadávání do ERP systému, hledání a nahrávání produktových obrázků, doplňování technických parametrů a editace na e-shopu.
  • Koordinace s kolegy a externími spolupracovníky (překlady)
  • Tvorba a správa statických stránek e-shopu
  • Další ad hoc úkoly

Co od Vás očekáváme?

  • Prokazatelnou zkušenost s psaním produktových textů
  • Zkušenost se správou CMS systému, základní znalost HTML
  • Perfektní znalost českého a/nebo slovenského jazyka
  • Aktivní znalost anglického jazyka (podklady jsou většinou v AJ), znalost němčiny či francouzštiny výhodou
  • Samostatnost, pečlivost, schopnost určovat si priority
  • Komunikační dovednost
  • Zkušenost s vedením menšího týmu výhodou
  • Orientace v portfoliu kuchyňského vybavení výhodou

Co nabízíme?

  • Jistotu zaměstnání - zázemí stabilní české společnosti, která je na trhu již 30 let 
  • Seberealizaci - možnost rozvíjet se v této oblasti a být součástí zajímavých projektů
  • Vzdělání - dostanete budget na Váš rozvoj, abyste se mohli posouvat dále
  • Práci s prémiovými produkty - novinky na trhu si můžete osahat jako první
  • Mimopracovní aktivity - budeme se starat nejen o Vaše zdraví v rámci „dnů zdraví“ či vitamínů v zimních měsících, ale i o Vaše bříško během kurzů vaření v naší Gourmet Academy
  • Motivační bonusy (kvartální) - 4x ročně si nastavíme cíle za které dostanete odměnu nad rámec Vaší mzdy

Pokud Vás naše nabídka zaujala a tím, koho hledáme, jste právě Vy, neváhejte zaslat svůj životopis naší HR manažerce Heleně Fricové kariera@pottenpannen.cz. Těšíme se na Vás!





IT administrátor / administrátorka

V současné chvíli hledáme na nově vzniklou pozici IT administrátora, jehož zodpovědností bude řízení a správa nového IT prostředí společnosti.

Co bude Vaším úkolem?

  • Zodpovědnost za správu IT systémů naší společnosti Microsoft Dynamics 365 – Business Central, CRM – Microsoft PowerApps,  
  • Kontinuální rozvoj a digitalizace interních procesů
  • Správa SW z pozice administrátora a řízení vztahu s dodavateli 
  • Řízení vztahů s dodavateli systémů, prioritizace požadavků na vývoj, správa budgetu na správu a rozvoj IT
  • Správa uživatelských oprávnění, SW dokumentace, licencí, integračních dokumentů
  • Plánování pravidelné údržby a aktualizace
  • Úzce spolupracovat s interními uživateli systémů, podpora a poradenství 

Co od Vás očekáváme?

  • Zkušenosti se systémem Microsoft Dynamics 365
  • Proaktivní přístup, chuť se dále vzdělávat
  • Osobní odpovědnost, schopnost dotáhnout věci do konce
  • Komunikační dovednosti, týmovou spolupráci
  • Schopnost učit se nové věci
  • Komunikativní znalost AJ

Co nabízíme?

  • Zajímavou a pestrou práci v přátelském kolektivu ve společnosti pohybující se již 30 let v oblasti prémiových produktů
  • Motivační bonusy (kvartální) - 4x ročně si nastavíme cíle za které dostanete odměnu nad rámec Vaší mzdy
  • Budget na profesionální a osobní rozvoj
  • HPP (možnost také spolupracovat na IČO – zvládneme se přizpůsobit dle Vašich preferencí)
  • Možnost občasného home office
  • Nástup možný ihned
  • Kanceláře v obchodní zóně v Čestlicích u Prahy (výborně dostupné nejen z Prahy, ale i z okolí) s bezproblémovým parkingem

Pokud Vás naše nabídka zaujala a tím, koho hledáme, jste právě Vy, neváhejte zaslat svůj životopis naší HR manažerce Heleně Fricové kariera@pottenpannen.cz. Těšíme se na Vás!