Vrácení zboží a reklamace

Reklamace: 725 855 605, e-mail: reklamace@pottenpannen.cz

Jsme tu pro Vás: Po - Pá 8:00 - 17:00 hod.

 

Někdy se může stát, že se zboží poškodí, nebo s ním nejste z nějakého důvodu spokojeni a chcete jej vrátit. Mrzí nás, když se to stane, protože je to pro vás nepříjemnost, ale někdy se to stane. Níže popisujeme, jak takovou věc napravíme:

Rozlišujme prosím tyto stavy, abychom se vyhnuli nedorozuměním:

  • Reklamace zboží v záruční době - bylo vám dodáno zboží, které podle vás vykazuje výrobní vady. 
  • Reklamace doručení -  bylo vám dodáno jiné zboží, než jste si objednali, případně jste převzali zásilku od přepravce a zjistili jste, že zboží bylo doručeno poškozené / rozbité
  • Vrácení zboží - zboží chcete z libovolného důvodu vrátit. Na to vám garantujeme právo po dobu třiceti (30) dní od doručení zboží. Pro zboží zakoupené od 1. 11. do 24. 12. platí, že je můžete vrátit až do 31. 1. 2022.

Vrácení nevhodného dárku až do 31. 1. 2022

Abychom vám usnadnili předvánoční nakupování, prodloužili jsme lhůtu na vrácení nevhodného dárku zakoupeného na našem e-shopu.

Zboží zakoupené v e-shopu v období od 1. 11. do 24. 12. můžete vrátit až do 31. 1. 2022 (do 30 dnů od doručení, pokud jste zakoupili zboží před 1. 11. 2021).

  • vrácené zboží by nemělo být použité, poškozené nebo jinak znehodnocené
  • nakupující doručí vrácené zboží osobně (na libovolnou prodejnu Potten & Pannen - Staněk), nebo poštou na vlastní náklady na adresu prodejce s vyplněným formulářem pro odstoupení od kupní smlouvy
  • bylo-li s dodáním zakoupeného zboží spojeno dodání dárku či jiné i cenové zvýhodnění, je nutno vrátit i tento dárek/cenově zvýhodněné zboží

Jak a kam vrátit zboží (při odstoupení od kupní smlouvy)?

1. Zboží odešlete přiměřeně zabalené na naši adresu:
Potten & Pannen - Staněk group, a.s., pottenpannen.cz, Obchodní 110, Čestlice, 251 01.
Připojte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a informací o čísle účtu, kam Vám máme vrátit peníze (využít můžete i formulář pro vrácení zakoupeného zboží - odstoupení od kupní smlouvy). 

2. Zboží přinesete na kteroukoli prodejnu Potten & Pannen - Staněk.
(Personál prodejny pouze zprostředkovává předání vraceného zboží na naši centrálu v Čestlicích, neposuzuje jej ani nevrací kupní cenu v hotovosti. Uhrazenou kupní cenu vám vrátíme bezhotovostně převodem na účet.)

Rezervace na prodejně

Rezervací zboží nedochází k uzavření kupní smlouvy ani k objednání zboží. Na základě rezervace dojde pouze k rezervování zboží na příslušné prodejně Potten&Pannen - Staněk. K uzavření kupní smlouvy dojde až zakoupením zboží na příslušné prodejně Potten&Pannen - Staněk. To znamená, že při koupi rezervovaného zboží nevznikají práva a povinnosti stanovené občanským zákoníkem pro případ uzavření kupní smlouvy tzv. prostředky komunikace na dálku, mj. ani právo kupujícího na odstoupení od kupní smlouvy v zákonné čtrnáctidenní lhůtě.

Reklamace

1) Reklamace zboží (zakoupené zboží má výrobní vady)

Prosíme vás, abyste ihned po dodání zboží zkontrolovali, zda zboží přišlo v pořádku a ve kvalitě, jakou jste si objednali. Pokud se v průběhu záruky na zboží (ze zákona dva roky, u některého zboží může být záruka prodloužena) vyskytne na zboží vada, kterou považujete za výrobní, podívejte se, zda jste dostali s dodávkou zvláštní Záruční list. Na něm je popsán postup reklamace - tou může být například doručení zboží do autorizovaného servisu. Pokud žádné zvláštní instrukce ke zboží nebyly, nebo už jste je někam založili, kontaktujte nás a dohodneme způsob vyřízení vaší reklamace.
Takovéto reklamaci říkáme Reklamace zboží v záruční lhůtě. Pozor: reklamovat nelze opotřebení, například otupení nožů atd. (otupené nože si můžete nechat naším prostřednictvm znovu nabrousit u výrobce)
Pro uplatnění reklamace využijte, prosím, reklamační formulář (224 kb). Tento odešlete společně se zbožím. Při reklamaci zboží na prodejnách Potten & Pannen - Staněk s Vámi personál prodejny reklamační protokol vyplní na místě.

Jak doručit reklamované zboží?

1. Kontaktujte nás (tel.: 725 855 605, e-mail: reklamace@pottenpannen.cz) a my objednáme přepravce, který u Vás zboží vyzvedne a doručí jej k nám.

2. Reklamované zboží odešlete přiměřeně zabalené na naši adresu:
Potten & Pannen - Staněk group, a.s., pottenpannen.cz, Obchodní 110, Čestlice, 251 01.
(v případě uznání opravněnosti reklamace Vám budou přiměřené náklady na poštovné proplaceny)

3. Reklamované zboží přinesete na kteroukoli prodejnu Potten & Pannen - Staněk. (personál prodejny neposuzuje oprávněnost reklamace, ale pouze zprostředkovává předání reklamovaného zboží k posouzení)

 

2) Reklamace doručení (zboži přišlo rozbité, dorazilo něco jiného, nebo něco chybí)

Bylo vám doručeno rozbité zboží, kdy došlo k jeho poškození při přepravě?
Poslali jsme vám něco jiného?
Přijměte prosim naši omluvu a informujte nás o situaci (tel.: 725 855 605, e-mail: reklamace@pottenpannen.cz). Podle toho, co se stalo, se domluvíme, jak situaci vyřešit.


Bylo vám doručeno rozbité zboží, kdy došlo k jeho poškození při přepravě?

  • nevyhazujte obalový materiál
  • máte-li možnost, zboží vyfoťte a to včetně obalového materiálu (vnější obal, štítek přepravce s vaší adresou, samolepku s označením "křehké", vnitřní obalový materiál, samotné poškozené zboží)
  • kontaktujte nás pro operativní řešení vzniklé situace - na emailovou adresu reklamace@pottenpannen.cz

Ihned po doručení fotografií doručené zásilky (je důležité nafotit celou zásilku a co nejlépe zdokumentovat obalový materiál a zároveň vyfotit i rozbitý výrobek, prosíme nevyhazujte obalový materiál ani po pořízení fotografií, kompletní zásilku včetně obalového materiálu je nutno předat zpět přepravci) vám obratem odešleme nový výrobek, nahlásíme reklamační událost u přepravce, který vás následně bude kontaktovat pro domluvení termínu odvozu rozbitého zboží (bohužel nelze domluvit doručení nového výrobku a zároveň odvezení rozbité zásilky týmž vozem). Následné administrativní řešení reklamace se již odehrává pouze mezi námi a přepravcem.
Nemáte-li možnost pořídit fotografie, kontaktujte nás a my nahlásíme reklamační událost, zdokumentování rozbité zásilky je pak v gesci společnosti PPL, rovněž nový výrobek vám bude odeslán až po administrativním vybavení reklamace přepravcem. I zde platí - nevyhazovat ani obalový materiál.

Upozorňujeme na specifické podmínky uplatnění reklamace doručení u dopravce Česká pošta.