• Menu
EN
Pro špičkovou kuchyňskou výbavu Navštivte E-shop

Značka Rosenthal group

Jméno Rosenthal voní kvalitou i luxusem. V německém Selbu tuto dnes světově proslulou firmu založil tajný rada Philipp Rosenthal a hned v roce 1879 jí dal do vínku to nejlepší tradice východoněmeckého centra porcelánu. Jeho syn vedl firmu až do 70. let dvacátého století a udělal z ní výjimečnou společnost, s níž spolupracovali přední výtvarníci, architekti a designéři – počínaje Versacem nebo Wltrem Gropie a konče třeba Konstantinen Grcicem. Rosenthal už od svého založení razí cestu výroby porcelánu výběrem prémiových materiálů, originálními formami a nevšedním dekorem.

Rosenthal Group dnes tvoří tři svébytné značky, z nichž každá osloví trochu jiný typ zákazníků? Posuďte sami:

Rosenthal Classic

Klasický design, luxus a kvalita jsou vlastnosti, které stojí za světovým úspěchem rodiny Rosenthal. Její nejúspěšnější formou je servis Maria, pojmenovaný podle manželky otce zakladatele. Philipp Rosenthal ji dal roku 1916 vyrobit ve stylu biedermeieru podle stříbrné čajové sady s dekorativním reliéfem a  granátovými jablky. Maria až dosud zůstává jedním z nejucelenějších a nejprodávanějších čajových a jídelních servisů. Ale i další rané série Monbijou a Sanssouci jsou stále úspěšné jako v době, kdy byly vytvořeny. Dalším úspěšným příběhem je elegantní řada Aida z roku 1925, která zdobí jídelny několika evropských královských dvorů.

Rosenthal studio-line

Dáváte přednost inovativnímu soudobému designu? Pak je studio-line, svébytná značka vtvořená v Rosnthal roku 1961, právě pro vás. Navrhovali pro ni Björn Wiinblad, Otmar Alt, Paul Wunderlich, Jasper Morrison, Walter Gropius a také Bořek Šípek.

Rosenthal Thomas

Preferujete funkčnost a mladistvý vzhled pro každodenní použití? Thomas je tou pravou volbou. Ani on v ničem nezaostává za pověstnou kvalitou Rosenthal. Praktické kolekce Trend a Loft jsou spojeny se jménem Queensberry Hunt, série Vario od Yellow Design se zase stala pojmem použitím inovativní směsi materiálů. Nejnovější servis značky Thomas, “Coup” od Konstantina Grcice, získal v roce 2003 tři mezinárodní ceny za design.

Ad fontes …

… tedy ke kořenům. Rosenthal se od počátku nechává inspirovat historií. Je libo trochu barokní rozmařilosti? Je tady opojná řada Velvet Beige s nádechem brokátu či damašku i s květinovými vzory a typicky barokním kontrastem mezi světlem a tmou. Její zlaté mísy na váš stůl přinesou přímo sluneční paprsek. Nebo dáte přednost něčemu modernímu a nevšednímu? Přední moderní designérka Patricie Urquiola navrhla kolekci Landscape. V neotřelých plastických vzorech jí vetkla kombinaci západní kultury stolování s východní tradicí spontánního přístupu k jídlu. Sám Versace pak vdechl esenci opulence a luxusu kombinací zlata a titanu linii Vanity La Dorée.

Prémiové materiály

Rosethal nejsou jen mimořádné dekory a tvary. Na čele světové výroby porcelánu stojí také díky nejkvalitnějším materiálům svých výrobků. Prim mezi nimi hraje nejušlechtilejší kostní porcelán s lehkým slonovinovým nádechem, vyráběný z kaolinu, živcové horniny a kostního popela. Jeho jemnozrnnost a tenkost téměř průsvitných stěn, ale také velká pevnost jej předurčuji k výrobě servisů čistých linií a přirozené krásy. Neschovávejte jej do vitríny – kostnímu porcelánu časté používání jen prospívá.

Proč právě Rosenthal?

  • symbióza luxusu, kvality a krásy
  • nejlepší tradice světově proslulé firmy
  • designy vytvářené předními umělci
  • mimořádně kvalitní materiály
  • Porcelán Rosenthal zakoupíte online na eshopu popasta.cz