Platba a dodávka

Doručení a osobní odběr

Prodleva při expedici zboží 

Vzhledem ke zvýšenému počtu objednávek máme zpoždění s jejich odesíláním 2 - 3 pracovní dny. Na zlepšení situace usilovně pracujeme. Omlouváme se za způsobené komplikace a děkujeme za Vaši trpělivost a pochopení.

Osobní odběr

Pro osobní odběr objednaného zboží je možné využít naše prodejny:


O možnosti vyzvednutí zboží vás budeme informovat sms zprávou nebo e-mailem (pokud nevyčkáte informace o možnosti vyzvednutí vámi objednaného zboží, riskujete, že zboží nebude na prodejně připraveno). 
Zboží je pro vás uloženo po dobu 5 dnů ode dne, kdy vás budeme informovat, že si je můžete vyzvednout.

Zboží "skladem" - při osobním odběru zboží označeného jako "skladem", je nutné zboží transferovat z centrálního skladu v Čestlicích na zvolenou prodejnu. Prodlení způsobené převozem zboží činí zpravidla 2 pracovní dny u pražských prodejen a přibližně 3 dny u mimopražských.

Zboží s uvedeným termínem dodání - tyto produkty v daný okamžik nejsou skladem, zboží pro vás objednáme u výrobce a přesný termín doručení upřesníme na základě informací od dodavatele (zpravidla bývá kratší než nejzazší uvedené lhůta).

Doručení přepravcem

Zboží "skladem" - pokud jsou všechny vámi objednané produkty označeny jako "skladem", odesíláme standardně do 24 hodin. Objednáte-li do 12:00 odesíláme vaši objednávku týž den, s doručením následující pracovní den
 

Zboží s uvedeným termínem dodání - tyto produkty v daný okamžik nejsou skladem, zboží pro vás objednáme u výrobce a přesný termín doručení upřesníme na základě informací od dodavatele (zpravidla bývá kratší než nejzazší uvedené lhůta).

PPL.jpg

Doručení balíku:

  • řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti
  • zásilku vám standardně doručíme v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám zanecháme oznámení a balík se pokusíme doručit ještě jednou následující pracovní den
  • hmotnost balíku je omezena do 50 kg
  • v určitých lokalitách ČR nabízíme i večerní doručení v rozmezí 17–21 hodin (seznam lokalit naleznete na http://www.ppl.cz/vecerni_doruceni.asp) v případě zájmu o večerní doručení toto prosím uveďte do poznámky při objednávání zboží
  • zásilku vám doručíme následující pracovní den po jejím převzetí přepravcem
  • cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz po zadání jejího čísla (11 číslic)
  • v okamžiku expedice zboží bude číslo balíku Vaší zásilky zapsáno do kolonky komentář zákazníka ve Vaší objednávce, která je Vám kdykoliv k dispozici na našich stránkách.

Převzetí a reklamace:

  • při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
  • obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.


 

 

Platba

Zboží můžete v současné době zaplatit těmito způsoby:

Kartou online

Platba kartou je bezpečná:

  • při akceptaci platebních karet využíváme 3D-Secure řešení – nejmodernější aplikace kartových Asociací MasterCard a Visa umožňující bezpečné platby kartou na internetu
  • údaje ze své platební karty zadáváte přímo bance
  • nikdo z našich zaměstnanců nemá přístup k údajům o vaší platební kartě
  • přenos dat se uskutečňuje prostřednictvím zabezpečeného protokolu HTTPS, který tyto informace šifruje

Pokud se rozhodnete za vybrané zboží/služby využít k platbě vaši platební kartu, označte druh platební karty. Poté budete přesměrováni do naší zpracovatelské banky, která Vás vyzve k zadání údajů o kartě: číslo platební karty, datum ukončení platnosti karty, a CVV2/CVC2 – poslední trojčíslí předtištěné na podpisovém proužku Vaší karty.
Tyto informace zadáváte přímo do platební stránky zpracovatelské banky, která zajistí nerozluštitelný zakódovaný přenos dat a nám pouze sdělí výsledek autorizace a dává tím pokyn k vyřízení objednávky. Tímto je odstraněna možnost zneužití Vaší platební karty subjektem, od kterého si zboží kupujete a volného přenosu nechráněných dat na veřejné počítačové síti. O výsledku transakce jste informováni e-mailem. Přítomnost log Verified by Visa kartové asociace Visa a MasterCard Secure Code kartové asociace MasterCard zaručuje bezpečnou platbu v našem internetovém obchodě. Pokud nám banka nepotvrdí platbu Vaší kartou, může to být z následujících důvodů:

  • údaje o platební kartě nebyly vyplněny správně
  • na vašem účtu nemáte dostatek finančních prostředků nebo jste již vyčerpali limit pro internetové transakce
  • vaše karta nemá povolené použití pro transakce na internetu. V tomto případě je nutné se obrátit na Vaši banku.

Přijímáme následující platební karty: 

Bankovním převodem - proforma (zálohová faktura)

Částku prosím převeďte na účet číslo 9691442/5500, vedený u Raiffeisenbank a.s.. Jako variabilní symbol uveďte číslo vaší objednávky pro identifikaci platby. Po příchodu platby na náš účet vám bude zboží obratem zasláno na vámi uvedenou adresu.